Vi finns för dig! Viktig information med anledning av Covid-19.

Läs mer

Butiksstädning i Stockholm

Din butik är ansiktet ut mot kunderna. Vi hjälper dig att hålla den skinande ren för bästa möjliga kundupplevelse. Kontakta Alberts Stockholm för en personlig genomgång!

  • Nöjd kund-garanti
  • Vi städar 24/7/365
  • Personlig service

För stora och små företag!

Våra kunder

Vi på Alberts Stockholm är stolta över att erbjuda städning till butiker och affärslokaler i de flesta branscher och storlekar. Varje månad utför Alberts över 6000 städuppdrag och 90 % av våra kunder rekommenderar oss till andra. Här ser du ett urval av dem!

Vanliga frågor

Vad ingår i butiksstädningen?

Städning av butiksyta

  • Dammsugning och våttorkning av golv
  • Putsning av speglar
  • Tömning av papperskorgar
  • Dammtorkning av fria ytor, lister och karmar

Städning av kök eller pentry

  • Dammsugning och våttorkning av golv
  • Dammtorkning av fria ytor, lister och karmar
  • Rengöring av diskbänk
  • Tömning av sopor

Städning av kontor och personalutrymmen

  • Dammsugning och våttorkning av golv
  • Dammtorkning av fria ytor, lister och karmar
  • Tömning av papperskorgar

Rengöring av toalett och badrum

  • Rengöring av toalettstol
  • Rengöring av tvättställ
  • Putsning av spegel
  • Tömning av papperskorg
  • Påfyllning av engångsmaterial
  • Dammsugning och våttorkning av golv

Städmaterial ingår alltid

  • Vi tillhandahåller golvmopp, rengöringsdukar, rengöringsmedel, dammsugare och övrigt material som kan komma att behövas. Kräver butiken skurmaskin så inhandlar vi detta. Vi är helt enkelt flexibla och anpassar oss efter era behov och önskemål!

Egen kontaktperson

  • För att ni snabbt och enkelt ska kunna nå oss när det behövs får ni alltid en personlig kontaktperson hos oss. Er kontaktperson hjälper er med alltifrån fakturafrågor till ändringar i städningen eller i städschemat. Ni kan också kontakta er kontaktperson om något akut uppstår som ni behöver hjälp med, eller om ni har synpunkter eller frågor kring vår städning.

Övriga frågor

Vad kostar butiksstädning?

Varje städuppdrag är unikt i omfattning och utförande. Därför tar vi alltid fram en skräddarsydd, kostnadsfri offert utifrån just er butiks behov och krav. Välkommen att kontakta oss för ett personligt möte på plats hos er, så tar vi fram en kostnadsfri offert i samband med det!

Hur ofta behöver man städa butiken?

Både omfattning och städfrekvens beror på hur stor butiken är, hur den är utformad, hur många besökare som kommer till butiken. Det kan också finns särskilda regler och myndighetskrav som styr detta. Därför skräddarsyr vi alltid städningen utifrån era behov. Kontakta oss för ett personligt möte i era butikslokaler, så tar vi tillsammans fram en kostnadsfri offert utifrån just era behov!

Vad händer om något i butiken skadas under städningen?

När vi städar din butik kan du lita på att städningen alltid utförs av erfaren, välutbildad städpersonal. Trots det kan olyckan vara framme. Våra medarbetare är därför fullt försäkrade med ansvarsförsäkring och företagsförsäkring, för din trygghet.

Vad händer om jag inte är nöjd med städningen?

Vårt mål är enkelt: vi vill ha nöjda kunder. Vår butiksstädning omfattas därför av vår nöjd kund-garanti. Det innebär att om vi gjort något fel, så åtgärdar vi det utan dröjsmål. Som kund får du alltid en egen kontaktperson som du enkelt kommer i kontakt med och som hjälper dig när det behövs. Tänk på att du måste reklamera städningen inom tre dagar från servicetillfället.

logo

Höga kvalitetskrav

logo

Stort antal uppdrag

logo

Miljöcertifierat företag

logo

Trygg, stabil ekonomi

Ren köpglädje, varje dag!

En ren och välstädad butik gör underverk för kundupplevelsen! Rena diskar, hyllplan, montrar och butiksgolv visar upp produkterna och butiken på allra bästa sätt. Vi är proffs på butiksstädning, så tveka inte på att prata med oss!

Hur fungerar vår butiksstädning?

Vår städning är särskilt anpassad för butiker och affärslokaler. Butiksstädning kräver erfarenhet, noggrannhet och ett systematiskt kvalitetsarbete för att få bästa resultat. Eftersom många butiker och branscher har specifika krav och behov skräddarsyr vi alltid er städning för att uppfylla just era krav och individuella behov. Inte minst gäller detta i dagligvaruhandel och i livsmedelsbutiker, där hygienkraven är extra höga.

Hur blir jag kund?

Om du har en butik eller affärslokal i Stockholm och behöver professionell butiksstädning, för en eller flera butiker, föreslår vi att du kontaktar oss redan idag för att boka in ett personligt möte. Det är självklart kostnadsfritt. Under mötet går vi tillsammans med dig igenom era önskemål och behov för att ta fram en offert.

1

Fyll i formuläret här på sidan, eller ring vår kundservice

2

Vi bokar tid för ett personligt möte och kostnadsfri offert

3

När du godkänt offerten startar vi upp städningen enligt era önskemål

För liten som stor!

Vi har erfarenheten och organisationen som krävs för att städa de flesta typer av butiker och affärslokaler. Stora som små. Bland våra kunder finns alltifrån matbutiker till köpcentra, caféer och klädbutiker.

Kan vi hjälpa till?

Vill du veta mer om våra städtjänster för företag i Stockholm, eller få en kostnadsfri offert? Tveka inte på att kontakta oss för ett förutsättningslöst möte!

  • Kvalitetsgaranti
  • Egen kontaktperson
  • Lågt, fast pris

Tveka inte på att kontakta oss om du har frågor!

Kontakta vårt Stockholmskontor för en kostnadsfri offert genom att lämna dina uppgifter här på hemsidan, eller ring till vår kundservice så hjälper vi till. Varmt välkommen till oss på Alberts!

Kundtjänst Stockholm

08-39 00 65 info@alberts-service.se

Hitta ditt lokala städteam!

Vi på Alberts Städservice finns idag på många orter i Västsverige, Stockholmsregionen och i Malmö. Klicka dig vidare för att komma i kontakt med våra lokala städteam i GöteborgStockholm, Malmö, Alingsås, Borås, Kungsbacka, Kungälv, Lerum, Trollhättan eller Uddevalla.