Vi finns för dig! Information med anledning av Covid-19.

Läs mer

Nya rutiner på Alberts!

Nu inför vi nya rutiner på Alberts städservice för att du som kund ska få bättre och mer hållbar service utförd i ditt hem eller på ditt företaget.

Alberts har tagit fram och börjat arbeta efter en ny handlingsplan som ska öka tryggheten för städpersonalen. Bakgrunden är att Alberts använder städpersonal som är anställda hos Alberts helägda dotterbolag eller hos en underleverantör, ett arbetssätt som gör att vi kan säkerställa hög servicenivå till våra kunder.

Vi vill med den nya handlingsplanen ta större ansvar för all städpersonal som arbetar på uppdrag av oss. Alberts avtal med leverantörerna uppdateras också för att vi enklare och mer regelbundet ska kunna kontrollera att avtalen följs och säkerställa att alla städare har schyssta villkor, marknadsmässiga löner och rätt att arbeta i Sverige.

All städpersonal från Alberts ska vara lyhörda, effektiva, öppna och professionella. Vi ska alltid ta oss tid att lyssna och tydligt visa att vi finns där för er. Att städpersonalen arbetar med schyssta villkor är nödvändigt för att upprätthålla denna servicenivå. Som kund kommer du framöver alltid att tydligt kunna se när någon kommer från Alberts eller arbetar på uppdrag för Alberts på deras uniform eller namnbricka.

Alberts rutiner kommer att göras tillgängliga på webbplatsen för att öka informationen om kvaliteten i den städtjänst vi utför. Vi kommer regelbundet att fortsätta informera om nyheter och förändringar som planeras eller genomförts.

Vi vill gärna ha din feedback, hör av dig på 010-330 30 95 eller info@alberts-service.se och berätta vad du tycker är bra och vad som kan bli bättre.

Vill du berömma någon speciell städare blir vi såklart extra glada! Det är för dig som kund vi finns.