Vi finns för dig! Viktig information med anledning av Covid-19.

Läs mer

Med Alberts ska du bli nöjd. Punkt.

Så enkelt är det. Vår kvalitetsgaranti är därför mycket enkel – vi vill ha nöjda kunder. Så om du inte är nöjd med någon del i vår service ska du aldrig tveka på att kontakta oss. Vi åtgärdar det snabbt, och utan krångel.

  • Tillgänglig support
  • Snabb åtgärd
  • Starka rutiner

Så här fungerar det

Du som kund är hjärtat i allt vi gör och vi gör allt för att ge bästa service i alla lägen. Men om olyckan är framme eller om vi gjort något fel kan du enkelt kontakta oss så åtgärdar vi det du inte är nöjd med, snabbt och enkelt.

1

Kontakta oss via hemsidan eller ring kundsupport om du är missnöjd.

2

Vi tar emot din förfrågan, hittar en lösning och åtgärdar så snabbt som möjligt.

3

Tänk på att du måste reklamera tjänsten inom tre arbetsdagar efter servicetillfället.

Vi finns här för dig!

Du är alltid varmt välkommen att kontakta oss om du vill har mer information eller behöver komma i kontakt med kundservice.

”Vi var tveksamma först men de tog emot våra synpunkter och gjorde om, nu har vi ett upplägg vi är jättenöjda med! Imponerad av vår städerskas punktlighet!”

Sofia H, 5/5 stjärnor, Eniro.se

”Lätta att komma i kontakt med. Snabb återkoppling, håller tider och bra städning. Mycket nöjd.”

Anette A, 5/5 stjärnor, Eniro.se

”Jag rekommenderar Alberts till alla som funderar på hemstädning. Punktliga, noggranna städare. Hembesök innan man bestämmer sig. Bra pris."

Alexandra N, 4/5 stjärnor, Eniro.se

Tveka inte på att kontakta oss om du har frågor!

Har du ytterligare frågor om vår städning eller service? Då är du varmt välkommen att mejla eller ringa vår kundtjänst, eller lämna dina kontaktuppgifter på hemsidan så kontaktar vi dig.

Kundtjänst Göteborg

031-237500 info@alberts-service.se

Kundtjänst Stockholm

08-390065 info@alberts-service.se